ד"ר עידו נתניהו: "אחי מבין את חשיבות הרפורמה"

    המהדורה המרכזית No Comments on ד"ר עידו נתניהו: "אחי מבין את חשיבות הרפורמה"

    ד"ר עידו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה בראיון ב'מהדורה המרכזית': "המחאה לא לגיטימית הם משתמשים בשקרים כאשר הם מדברים על דיקטטורה. ה'דיקטטור' שלהם עומד למשפט כבר כמה שנים, הרפורמה תחזיר אותנו לתקופה הנורמלית לפני שאהרון ברק עשה הפיכה משפטית. אחי בוודאי מבין היטב את חשיבות הרפורמה"

    עידו ובנימין נתניהו צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    21:30
    05.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on גבורה יהודית בשואה: "העונש על צום כיפור: שבועות של כאבי תופת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחיו של ראש הממשלה, ד"ר עידו נתניהו לבצלאל קאהן ב'מהדורה המרכזית': "קשה לדעת לאן מאבקי השמאל יגיעו. בטוח שיש מישהו שמדריך אותם ומושכים בחוטים. מקווה שאנשים שם יתעשתו. המחאה לא לגיטימית הם משתמשים בשקרים כאשר הם מדברים על דיקטטורה. ה'דיקטטור' שלהם עומד למשפט כבר כמה שנים, הרפורמה תחזיר אותנו לתקופה הנורמלית לפני שאהרון ברק עשה הפיכה משפטית".

    "הם משתמשים בסיסמאות ריקות כדי לשלהב אנשים. הם איבדו את השלטון וכעת הם מספרים שקרים כדי להחזיר לעצמם אותו. החיים הראליים אינם צודקים ב-100%. מוקדי הכוח נמצאים בידי המתנגדים וצריך לתמרן מבלי להרוס את המדינה, ולסגת זמנית. הימין מנומק היטב, השמאל סתם מדבר בסיסמאות ולכן אני משוכנע שהרפורמה תימשך"

    לגבי ההכרה של אחיו, ראש הממשלה, אמר ד"ר עידו נתניהו בחשיבות הרפורמה המשפטית: "בוודאי שהוא מבין את חשיבותה של הרפורמה. במינוי שרים, בגירוש מסתננים לא חוקיים, בית המשפט אסר עליו. כי זה לא סביר".

    האזינו



    0 תגובות